åldersnoja?!?

En herre ringde på dörren hos 2 gamla damer.
- Jag kommer från Svenska Hem och vill visa
ett recept på salt sill i lake.

- Du får prata högre, sa damen som öppnade, jag hör illa!

Mannen upprepade sig, men nu med högre röst.

- Högre! sa damen. Jag hörde inte!

Nu höjde mannen rösten så han skrek.

Damen vände sig om och ropade på Elsa:
- Elsa, skynda dig!!
Det är en man här och han kallar sig hemska Sven
och han vill visa sin stake....



Två äldre kvinnor satt och fikade på ett café
när ena kvinnan plötsligt tycker sig se något konstigt
i den andra kvinnans ena öra.

Hon böjer sig fram för att se vad det är och utbrister sedan med ett skratt:
– Märta, vet du om att du har ett stolpiller i örat?

– Vad säger du, Asta? Har jag ett stolpiller i örat?

Märta tar ut pillret, tittar på det länge och väl och säger sedan:
– Nu tror jag att jag vet var jag har gjort av hörapparaten...



ALLVARLIG DEMENS !

Kärringen var på väg till sovrummet för att lägga sig,
där låg gubben redan med en annan kärring.

Åh ja...vi har redan lagt oss,mumlade kärringen
och tassade ut i köket igen...



inte konstigt att åldersnojan slår till ibland...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, det kanske är yrket man har som svänger till det så det blir extra roligt! Tur man kan se livet lite humoristiskt. Men första slog dom andra två med hästlängder :)

2011-08-27 @ 22:02:00
URL: http://sofiaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0