byxproblem

 
råkar vissa
 
ut för ngn gång
 
om sänder
 
 
typ svårt att få upp dom
 
svårt att få igen dragkedjan
 
jaja typ sådär
 
 
i helgen drabbades
 
jag av motsatt problem
 
varje gång jag kom till jobbet
 
så fick jag inte ner
 
dragkedjan
 
inte utan våld iaf
 
 
å om jag säger som så
 
att byxorna var inte
 
så vida att jag bara kunde
 
dra ner dom
 
med dragkedjan uppe
 
 
misstänkte starkt
 
att dragkedjan sjöng
 
på sista versen
 
 
enligt load
 
( lagen om alltings djävlighet )
 
så skulle ju dragkedjan
 
säga upp sig mitt på konsum
 
under rusningstid
 
 
men icke
 
turen stod mig bi
 
och dragkedjan sa upp sig
 
hemma när jag skulle
 
klä på mig
 
 
jaja
 
ibland så händer det ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0