vetenskapligt...

övervägt att göra

en vetenskaplig

undersökning ang

statusuppdateringarna på fb

som handlar om 

hushållsarbete



hur många % män

respektive kvinnor

uppdaterar städstatus



å ffa hur ser %-satsen ut

apropå fönsterputsning

putsar inte män fönster

lr lägger dom inte ut det på fb



kunde ju va ett tips för singelmän

för en man som putsar fönster

borde ju vara högvilt ;)

inte för min del alltså

men d finns ju andra

kvinnor på fb



ang. matlagning verkar

det ju mer hoppfullt för

jämställdheten helt klart



lagt ner vetenskapliga ide´n pga mina

bristfälliga mattekunskaper



p.s jag har även mkt bristfälliga fönsterputsarkunskaper

å det e illa eftersom jag dessutom

föredrar att leva utan gardiner...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0