gårdagens lyx

underbar morgon

ner till älven



i morronrock

för att fota



tur ingen ser mig

gröna gummistövlar

turkos morronrock



älgskogen sen

mer kläder förstås

många kalsonger

tröjor

sockar

osv



lyxigt älgpass

koja

bänkar

torn

ved

rejäl eld



go mat

förflyttning till nytt ställe

för ngn älg fick vi inte



hittade själv

till mitt pass

jippi!

hundskall

spänningen steg

och skallet drog iväg

från mig



attans otur

enda älgen jag såg

var älgen som hoppade upp

framför bilen på hemvägen...

man får vara glad för det lilla!

och vädret igår

var otroligt



vilket ljus

vilken himmel

åhhhhhhhhhhh...


Kommentarer
Postat av: Myrna

Så gott du har det! Härligt att höra, men det verkar inte fylla frysen L Men svamp e gott :-)

2010-10-22 @ 13:04:21
URL: http://myrna54.blogspot.com
Postat av: GP

Vilken lyx att bo där du kan gå ut i morronrock och gummistövlar! Jag blev en visa i samhället där jag då bodde, genom att ta ut hundarna till hundgården i min kycklinggula morronrock och Kamik boots...

2010-10-22 @ 19:38:43
URL: http://nyatider.wordpress.com
Postat av: Lilla Hjärtat.

Du har nog missuppfattat det hela, till älgskogen ska man väl ta av sig kläderna. L Skitjakt på er. Kram

2010-10-23 @ 09:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0