tvångstankar

 
ang. sopsortering
 
har jag ju tidigare nämnt
 
att jag lider av
 
 
då var det väl äggskalen
 
som var på tapeten
 
eller i glas/s-burk och sen tygpåse
 
innan dom är hos hönsen igen
 
 
nåja
 
jag har ju mer saker
 
jag sorterar och återvinner
 
t.ex stearin från värmeljuskoppar
 
 
metallljuskopparna
 
skjutsas t återvinningen
 
och det överblivna stearinet
 
används som
 
eldstartshjälp
 
ljusstumpar likaså
 
fast dom sparas
 
till skogsturer
 
 
uppnötta påslakan/lakan
 
överlämnas med
 
varm hand till
 
flitiga vävare
 
 
det alltför nötta
 
blir typ
 
bil/garagetrasor
 
 
jag menar
 
ett kvitto är ju inte
 
det optimala
 
när oljan ska kollas
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: GG

Tvångstankar? Nää! Fullt normalt. Säger jag som tänker likadant.

Svar: :)
ulrika

2013-05-07 @ 19:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0