inköpsförbud

 
råder i vissa fall f.n
 
 
nagelklippare
 
är det en ursäkt
 
för mitt nagelklipparinnehav
 
att jag ärvt några
 
nagelklippare
 
 
necessärer
 
jag menar
 
necessary betyder
 
väl nödvändig
 
och jo nöden har 1 lag
 
 
d behövs inte
 
sjuttielva necessärer
 
lr sminkväskor
 
jag menar med mitt
 
smink-konto
 
behövs d inte ens
 
1 sminkväska
 
 
mitt nagellack ryms
 
i necessären
 
 
sockar
 
jo jag har sockar
 
mkt sockar
 
men går vanligtvis
 
barfota
 
så följaktligen
 
nöter jag inte
 
så mkt sockar
 
 
vad behöver du inte köpa?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: GP

Kokböcker!
Ändå köpte jag "Vegetariska rätter" igår - för jag ska ju försöka hitta alternativ till kött som inte är lokalproducerat...

2013-05-03 @ 10:41:20
Postat av: Inga

Kläder.
Nylonstrumpor inte minst.

2013-05-03 @ 11:52:25
Postat av: GG

Verktyg till tapetsering. De dyker aldrig upp förrän jag köpt nya :)

2013-05-05 @ 21:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0