1 vigsel å 3 begravningar del 9

 
jo allt har ett slut
 
följetonger
 
livet
 
osv
 
 
likväl har allt
 
en början oxå
 
ibland en ny-början
 
lr ny-start
 
 
efter en intressant diskussion
 
ang. begravningar
 
ceremonier
 
lokaler
 
ekonomi
 
nytänk
 
 
så  fattade jag 1 beslut
 
jag skulle gå med
 
i arjeplogs församling igen
 
 
men inte på 1 gång sa jag
 
jag förhastar mig inte
 
 
men ibland händer saker
 
ofattbara
 
tragiska 
 
 
och kyrkans/prästernas
 
agerande då
 
gjorde att jag skrev på
 
inträdesblanketten
 
i svenska kyrkan igen
 
 
jag är inte spec. religiös
 
men jag är ärligt talat
 
imponerad av
 
arjeplogs församlings arbete
 
på många sätt
 
 
samt förmågan att lyssna
 
till avhoppare
 

Kommentarer
Postat av: Madelene AW

Så härligt! Kan bara hålla med dig - och jag är glad att du inte funderade så länge! Kram

2013-02-28 @ 09:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0