under ytan...

 
lr bakom rutan
 
rättare sagt
 
 
undrar om busschauffören
 
tyckte jag var konstig
 
 
när jag fotade å fotade
 
genom framrutan
 
 
han sa iaf
 
inget om det
 
 
och jag frågade inte
 
vad han tyckte
 
 
jag tyckte han var
 
mkt bra
 
 
för trots att bussen var
 
försenad
 
 
så stannade han en stund
 
för att en åksjuk liten pojke
 
skulle få frisk luft
 
 
fast pojkens fröken
 
sa att bussar kan
 
inte stanna
 
dom måste hålla tider
 
 
tror alla var glada
 
att chauffören stannade
 
en stund
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ina

Vilka vackra bilder på vackra vyer. Har fått enorm längtan norrut:-(
Hälsningar

Svar: :) det har varit fantastiskt vackert i november å december i år
ulrika

2013-12-17 @ 21:17:27
URL: http://inasparadis.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0