värmande ord

 
 
när jag helt oförhappandes
 
får kommentarer
 
av människor jag möter
 
i verkliga livet
 
 
som säger att
 
dom tycker om
 
att läsa min blogg
 
å titta på mina foton
 
 
d värmer
 
helt klart
 
 
fast när jag skriver
 
så är d ungefär som
 
med fotandet
 
( jag bara knäpper å knäpper )
 
 
jag bara skriver å skriver
 
vanligtvis
 
jag är lixom spök-skrivare
 
t mig själv
 
 
fast d händer ibland
 
att jag tänker oxå
 
innan jag skriver
 
men d är rätt sällsynt
 
 
faktiskt ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Jag är övertygad om att allt du säger och skriver har en mening!! Kram!

2012-11-29 @ 12:29:30
Postat av: Gunsan

Håller med Lise-lotte jag :-)Älskar dina bilder o dina ibl underfundiga ord...som säger så mycket. Jag ser det som en förmån att få ta del av både bilder o blogg. Gunsan

2012-12-02 @ 11:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0