skryt

 
kom på att jag ville
 
skryta lite grand
 
lr mkt egentligen
 
 
fast då dök ju frågan upp
 
som ett brev på posten
 
VAD ska jag skryta om
 
 
att jag alltid har väldigt bra ordning
 
i bregottasken
 
att jag alltid viker ihop överkastet
 
när jag tar det från sängen
 
( de ggr jag lagt på överkastet alltså )
 
 
att jag sopsorterar väldigt ambitiöst
 
tex. äggskal å ljuskoppar från värmeljus
 
ljusresterna använder jag när jag
 
gör upp eld
 
 
äggskalen ger jag bort
 
t lyckliga hönsägare
 
 
äh förresten
 
jag tror jag skippar skrytandet
 
 
ha en trevlig helg btw ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Stollen

Så gör en natur älskare

2012-11-02 @ 06:55:35
Postat av: Siv-Britt

Dina bilder kan du lugnt skryta om, de är fina.

2012-11-02 @ 08:56:14
URL: http://ordlusta.com
Postat av: Elisabet

Hoppas att du får en fin helg. Tipset med ljusresterna är jättebra, jag har alltid ljusstumpar i ryggsäcken sen du delade med dig av det tipset tidigare.

2012-11-02 @ 12:50:29
Postat av: Gun

Jag håller med Siv-Britt att dina fina bilder är nåt att skryta om!

2012-11-02 @ 21:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0