fb.s fel?!?

hört å läst senaste tiden:

alla lyckliga

statusuppdateringar på fb

gör kvinnor olyckliga



eh

är d fb.s fel

lr är d nåt annat

som är fel



skulle andra bli lyckligare

om jag skriver

om d stunder

lr dagar

när allt känns

vidrigt



jag skriver vanligen

bara trams osv

i mina uppdateringar



men bara för att d aldrig

lr mkt sällan iaf

står att jag tycker

att livet är skit

betyder d inte

att jag aldrig känner så



däremot har jag

ingen lust

att tala om det

på fb 

för då känns d

ännu värre

för min del iaf



men vi är alla olika

å tar d på olika sätt

d vi läser



hösten 2007 gjorde

jag ett val

jag var tvungen

å jag valde att

hur illa d än är

så finns d alltid

ngt litet ljus

se d istf mörkret



take care





Kommentarer
Postat av: Gerra

KRAM

2012-03-15 @ 10:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0