ofinns

idag går d inte att

återvinna fjolårets

blogg från samma dag

för den ofinns

29e februari alltså



ifjol vid den här tiden

ofanns oxå tanken

på att förändra livet

på 1 radikalt sätt



livet lunkade på

å jag följde med

utav bara farten

även om d inte gick

så fort



men nånstans

kom ngt frö

å jag fantiserade

om att göra nåt annat

nån annanstans t.o.m

bara lösa tankar

utan fylligt innehåll



men som vanligt halkade jag till

på ett bananskal i juni

ngn gav mig en ide´

som jag förkastade

å sa:

d där är inte min grej



3 dar senare började jag

läsa teorin till lastbilskortet

å nu har jag d sen

ngr månader tbx

me like it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0