liemannen

känns som att
 
han varit min granne
 
i många många år nu
 
 
lr rättare sagt att
 
han flyttat in ngnstans
 
i ngt uthus typ
 
 
tackålov har jag
 
underbara grannar
 
på riktigt
 
liemannen bor nog
 
i ngt hörn ngnstans
 
hos mig
 
*ser mig argt omkring*
 
fatta att jag fått nog
 
 
de senaste åren
 
har både jag å mina barn
 
förlorat för många av våra
 
nära å kära
 
 
dom kommer aldrig
 
aldrig
 
tillbaka oavsett
 
 
dessvärre har alla
 
dessa förluster
 
gjort att jag dränerats
 
på ork å kraft
 
 
att ta tag i mitt liv
 
som jag skulle vilja
 
men någon gång
 
kmr jag igen
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: GP

Tänker på dig.

Svar: <3 tack
ulrika

2012-09-12 @ 21:22:22
Postat av: Anonym

Att komma igen...ja jag håller med dig, det är inte helt lätt. Man är; exakt, dränerad. Fortfarande sååå trött!!! Men nån gång kanske?

2012-11-24 @ 11:13:24
Postat av: ulrika

det är hoppet om att ngn gång komma igen som håller mig uppe...

2012-11-24 @ 14:25:48
URL: http://www.svamplust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0