in the real world...

mitt jag

är jag ju lite olika

dag från dag



beroende på humör

å sinnesstämning



som till viss del

beror på omvärlden



men hursomhaver

så vill jag säga

att bloggen å jag

har 1 nära förhållande



dvs att jag är jag

irl å i bloggen

även om inte allt

jag skriver om

är självupplevt



men jag vet inte

ni som känner mig irl

å läser min blogg

känner ni igen mig?!?



lr inbillar jag mig

att jag är samma människa

irl å i bloggen



btw så måste jag tydligen

fortsätta jobba

lite mer på min

bitchiga image



verkar misslyckas

totalt med den ;)


Kommentarer
Postat av: Gerra

Va som du är, bara du trivs med dig själv.

2012-04-16 @ 10:02:34
Postat av: AC

Säger detsamma som Gerra =)

Kram <3

2012-04-16 @ 19:47:15
URL: http://ambivalentabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0