övningskörningsstrategier

mammor ska helst

köra med sina söner

å pappor

med sina döttrar

har jag hört

från säkra källor



men jag som inte har

ngr söner

å mina döttrar som

inte har ngn pappa

dom får stå ut med mig



får å får förresten

dom måste

för dom har inget val

dotterns fd pojkvän sa en gång

när övningskörningen

var uppe till diskussion

jag fattar inte att du VILL

köra med din mamma



nåja

hittills har vi levt över

utan alltför hetsiga

ordväxlingar



å kom ihåg

att d e den som

kör vilse

som finner de

nya vägarna


Kommentarer
Postat av: Zandra

Väääääärldens bästa slutkläm! :D

2011-09-15 @ 08:40:18
URL: http://drzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0