flyttankar

tur iaf att

d bara e en lgh

som ska tömmas

i den här flytten



värre om d varit

mitt hus

har man bott 25 år

i samma hus

å blev född lr präglad

till hamster

behöver inte säga mer



tror ni fattar

å andra sidan

är d lika bra

om ni inte fattar



fast stackars mina barn

om jag skulle tvärdö

pga att jag inte kan

ringa ambulansen

pga *********** telia



då får dom ta hand

om mina saker

fast vykortssamlingen

e iaf sorterad ;)



symaskinerna trädda

å syklara

tyget packat i skåp

lådor

hyllor






Kommentarer
Postat av: ulla

ja du Ulrika, stackars dina döttrar, jag har i alla fall insett min dödlighet och flyttat till Australien för länge sedan, det blir inte mycket Stefan behöver köra till återvinningen...

2011-10-02 @ 21:13:23
Postat av: ulrika

dödlighet? jag tänker ju bli typ 100 år...iaf om jag får va frisk å bo hemma...

2011-10-04 @ 07:20:29
URL: http://svamplust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0