djurvän-lig?!?

skötte om

pappas hund

när han åkte bort

han sa (tyckte jag)

att om kajsa (hunden)

åt efter 6 på kvällen

så gjorde hon

sina behov inomhus



alltså lyfte jag upp

hennes matskål

18.00 varje kväll

3e kvällen ringde pappa

när jag nyss gjort d

han undrade hur d gick




å jag sa att

d gick bra

jag har nyss lyft upp

hennes matskål



vafför då???

undrade pappa

jamen du sa ju

blablabla



näää sa pappa

jag sa att hon äter

bara på kvällen

efter 18.00 ungefär



skålen lyftes ner

å kajsa åt

undrar vad hon tänkte

tidigare kvällar

när jag lyfte upp skålen

just när hon hade

tänkt äta

Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Du lyfte alltså upp och ner samma matskål varje dag utan att fylla på den, eller? :))

2011-09-24 @ 12:41:04
Postat av: Myrna

Haha! stackars voffa!

2011-09-24 @ 19:26:03
Postat av: Ewa Rosenqvist

Ahhh ha ha ha, det är inte lätt å va hund!

2011-09-25 @ 23:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0