sängsällskap

varierat sängsällskap

under marknadshelgen

missförstå mig rätt nu

somnade på landet

i fredags

med en lurvig sängkompis

vi hade d så mysigt



akut utryckning mitt i natten

gjorde att vi fick

avbryta vårt sov-mys

därefter letade

min lurviga sovkompis upp

nytt sovsällskap

d e sånt som händer



jag fick uppsöka en

annan sovplats än min vanliga

för den var upptagen

tur d finns nästansystrar

med många sängplatser



lördagnatt sov jag inte sked

utan vi sov i hörn

i hörnsoffan

d var en skön soffa

vi skaffat oss

tur d när vi ibland

idkar vandrarhem :)



igårkväll på landet

gick mitt sovsällskap 

bestående av 1 individ ut

vädrade nog ny jakt

nåväl sällskapet dök upp

å vi mysade ihop oss

i sängen



vaknade å trodde d

var morgon

klockan var 2 på natten

å jag var ensam

shit happens



jag fortsatte sova

å imorse vaknade jag av

att d plingade så hemtrevligt

i fotändan

inte ensam igen!


Kommentarer
Postat av: Tna

Härligt med sängkamrater :-) Allt från en gosefilt, djur eller sin partner eller sitt lilla barnbarn.

2011-10-10 @ 11:41:53
URL: http://skriverskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0