roligt å roligt

allt har sin tid

å allt tar sin tid

oftast mer tid

än jag trodde



att hitta glädjen igen

nåt som är roligt

det tog tid

mkt längre tid

än jag trodde



jag tänkte som så

att jag har mkt intressen

som jag gillar

som jag kan syssla med

i min ensamhet



mina intressen låg i dvala länge

mkt länge en del

men så sakta

så sakta återvände



lusten å glädjen

av att göra d jag

gillat förut



d har gått med myrsteg

ibland 2 steg framåt

å ett bakåt

dessutom har jag

fått lr hittat



nya intressen

nya vägar



allting går

på nåt sätt

även om d inte alltid

går som man

tänkt å trott



Kommentarer
Postat av: Lilla hjärtat

Virrig galenpanna, men en härlig sådan. Det är mycket Ulla i dig. Kram

2011-10-08 @ 23:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0