byxproblem

ett problem

blev akut 1a oktober

eftersom sommarbyxorna

åkte av

allt enligt min princip



dessvärre är d sämre ställt

med byxor me långa ben

typ jeans



dessutom påstår mina barn

att jag måste köpa nya

pga att d e mkt

hmmm

lappade å lagade



oavsett vicka byxor

jag har på mig

så blir d problem



d jag tycker är lagom

påstår mina barn e för stora

byxorna som barnen anser e lagom

vågar jag inte böja mig ner i



å byxor som e lagom

när d e nytvättade

å sen ramlar av

efter en ½timme

dom e verkligen

1 problem



å dessvärre e kjol

inte min grej

numer

passar så dåligt

till mina stövlar


Kommentarer
Postat av: Lilla hjärtat

Snickabyxor med hängslen, kan det vara något???

2011-10-10 @ 18:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0