wtf

jag måste klä på mig

för att ringa å söka jobb



nä d e inte så

att jag har ngn bildtelefon

som visar mig oklädd



men d e så dålig täckning

på mobilen att jag ev. måste

gå ut på silvervägen

för att kunna prata



å även om jag inte e

spec blyg så känns

d litte fånigt att stå på vägen

i bara morronrock lr nattsärk



för d känns rätt dumt

att inleda samtal

med främmande människor

som man vill göra ett

gott intryck på med

hallååååååååå



halllååååååå

oj du försvinner

va hörs inte jag heller

samtidigt som man

letar en plats med täckning



va

hallåååååååå

bor vi i hela sverige?!?

ooops.....

Kommentarer
Postat av: Helena

Skrev kommentaren p fel ställe :-) Under "Paradisisk himmel" Hi hi

2011-11-09 @ 10:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0