25 år sen del 3

badrummet ja

lr toalett/dusch/tvättstuga

i ett utrymme på ca 3 kvm

med snedtak allså

så var d då



min kompis undrade vart

vi hängde tvätten

i duschen sa jag

torkställning på väggen



men hur gör ni när ni ska duscha

undrade hon

enkelt sa jag

vi kan inte duscha när

vi hängt tvätt

måste ju planera

inget problem faktiskt



enda problemet jag hade

med den gamla toan

var när jag drog loss dörrhandtaget

å var ensam hemma

å fick krypa ut genom fönstret

men d e 1 annan historia



den här infon om förra ¨badrummet¨

kan förklara varför jag numer

har ett badrum på ca 20 kvm


Kommentarer
Postat av: Helena

Hmmmmmm, jag har det som du hade :-(

2011-12-02 @ 11:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0