söndags-bildgåtan

vilodag

bildgåta - nä

jamen jag gjorde

ju iordning en igår

hm

jag spar den

den som spar

han har

mkt onödigt kvar

nja...

lägger upp den idag

den kanske

räcker ett tag

hm...



lycka till

med gissandet!

p.s pga nåt strul på blogg.se igår

kom den aldrig upp i bloggen igår

men den heter söndags-bildgåtan iaf

..............................

kastar in ännu en bild

ligger ju s.a.s efter i tiden

bäst-före-datum ev. passerat



................................

åsså en till bild...



......................

min brygga

i förfall...


Kommentarer
Postat av: Ewa Rosenqvist

Snö, gräs och jag tycker mig se ett bildäck

2011-05-09 @ 18:54:26
Postat av: Ewa Rosenqvist

Snö, gräs, natur och jag tycker mig se ett bildäck

2011-05-09 @ 18:55:46
Postat av: Ulla

brygga

2011-05-10 @ 11:01:04
Postat av: Lilla hjärtat

Trädgårdsmöbler

2011-05-10 @ 12:58:18
Postat av: ulrika

grattis ulla - visst är det en brygga - min kära gamla brygga...som jag inte längre vågar gå på! numer fotar jag den bara...

2011-05-10 @ 15:19:55
URL: http://svamplust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0