svamp-kåt

nåt så hiskeligt

blev jag visst

jag brukar INTE

plocka dessa

bruna svampar

som växer på våren



jag äter de om jag

blir bjuden

men jag plockar INTE

( har jag alltid sagt )

haha

snacka om

frångådda principer



fick ett tips

om lämpligt ställe

åkte dit

gick å gick

vägrar komma hem

svamplös efter svamptur



sen lossnade det

plockade en korg full

på en kort stund

sen kom regnet å

räddade mig

thank god alltså

plocka murklor

e en baggis



rensa å förvälla

d tar tiiid

hack hack hack

kok kok kok

skölj skölj skölj



men ack så gott

jag menar

döden ska ju

ngn orsak ha...

p.s dagen efter blev d en korg till...


Kommentarer
Postat av: GP

Du ska då vara värst! ;-D

2011-06-04 @ 21:17:50
URL: http://nyatider.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0