improviserande i överflöd

improviserar mkt

med bl.a

bakning å matlagning

skapande

vägar å genvägar



blir förvånad ibland

över att d inte blir

som jag trodde



pojkvänscitat:

om du förändrar ett recept

så du inte känner

igen d själv

då måste du förstå

att det inte blir

som den förra  

du gjorde...



aha

d e så d går till

om jag tar en ny väg

så kommer jag

till en ny destination



för ni vet väl

att d är d

som går vilse

som finner

de nya vägarna



för ngr år sen

sa mina barn på

vår första ¨ensamma¨ 

semesterresa



att med tanke på hur

dåligt vi hittar

så går d rätt så bra

för oss ändå

( detaljerna hoppar vi över

men vi har iaf varit i 

flaxenvik - d ni!  )


Kommentarer
Postat av: AC

Det lät spännande.du får väl berätta någon gång här på bloggen vetja =)

Låter nästan som då min mamma skulle köra från Malå upp till Gällivare och hamnade i Älvsbyn efter att ha irrat omkring nåra timmar på några mindre (skogs?)vägar. ;-)Med min dotter.

Flaxenvik, vad kan det vara för ett ställe? ät lite mystiskt =)

Kram <3

2011-06-23 @ 18:59:41
URL: http://ambivalentabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0