gråhårig?!?

jag har viss åldersnoja

vet inte riktigt

om den är äkta lr fejk

d visar sig väl när

50årsdagen anmäler

sin ankomst

typ om massor av år



blev iaf mkt upprörd

över en närbild på mitt öga

som tagits på min begäran

sa till mitt barn:

gör aldrig om d där

men d va ju du som ville



ja men om jag frågar igen

så GÖR DET INTE

jag undrade ju vems

dinosaurieskinn

hon hade fotat

runt ett blått öga?!?



min man var gråhårig

blev d rätt tidigt

hans syster sa

att d va mitt fel



nä d kan d inte va sa jag

han va inte gråhårig

när jag träffade honom

just d sa hon...

Kommentarer
Postat av: Gunsan

:-D Det är inte dom gråa håren som avgör hur gammal man är !

Å andra sidan så spelar det ingen roll hur gammal man är...

Utan hur man är gammal som betyder nåt ;-) Kram

2011-07-16 @ 12:59:52
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/
Postat av: Ewa Rosenqvist

Älskar dig Ulrika, du är såå underbart klok-rolig-tokig!! Och du grått är inte trist och tråkigt, grått är silver och "värdigfullt" och du är ju ett guldkorn så räds inte!! Jättekram!!

2011-07-16 @ 13:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0