bytt rattande

som d framgått

på 1 ungefär här

så har jag bytt jobb

å även bransch



från att ratta rullstolar

å duschstolar å gåbord

så rattar jag numer truck



nytt å nytt

gjorde ju d för typ 18 år sen

iofs underjord då

men helt nytt är d ju inte



däremot är storleken

å väglaget nytt

underjordsklimatet

å väglaget var rätt konstant

om jag säger så



å visst kände jag mig

litte ringrostig först

för d e 1 sak att få sladd

på en personbil

( hä ä tjyvroligt å schladd vä biln )

1 annan sak att få sladd

om än en liten sladd

på 1 60tonstruck



btw dom e flitiga på att sanda

å väglaget blev bättre sen

lika bra att börja

med d värsta

så blir d bara bättre sen

för



fy fan vad roligt d är!

Kommentarer
Postat av: Helena Johansson

Gläds med dej!

Men nog skulle jag tycka att det vart jobbigt med pendlingen.

2011-12-28 @ 16:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0