stilpoliser å modelejon

taga icke stor plats

i mitt liv

å mina tankar



har alltid hävdat

att om man håller fast

vid ngt nog länge

så blir d inne igen



inte för att jag bryr mig

om nåt e inne lr ute

i klädväg



mer intresserad av

huruvida d ska

användas inomhus

lr utomhus



stor lycka idag

hittade en länk

till ett ställe

som säljer mina

favoritstövlar för

den varmare delen av året



vinterstövlarna e ju

redan klara

nokia

precis som min telefon



döm om min förvåning

när d står

att min favvo-stövel

är fantastiskt bra

d visste jag ju redan



men att de oxå var så här:

senaste modet

å passar lika bra

till fest som till vardags?!?

d hade jag INGEN ANING om

:)

Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Hahaha...

2011-08-09 @ 23:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0