i-landsproblem

problem 1.

inget vatten ur kranen

när man vrider på den

och???

går att hämta vatten

morronduschen då

går att leva utan

t.o.m för mig



problem 2.

mobiltelefonstrul

nära nervsammanbrott

och???

bara flytta sim-kortet

till gamla telefonen

som funkar

vad har jag

att klaga på

egentligen???



mat finns

trevligt sällskap

internet funkar

vädret ok

vackert ute

mår rätt bra

har varma kläder

och dessutom

såg jag ett stjärnfall imorse



ha en fin dag allihopa

med eller utan problem

för vem fan har sagt att livet ska vara lätt???


Kommentarer
Postat av: Lilla Hjärtat.

Kommer en Kram, gert

2010-10-21 @ 12:46:30
Postat av: ami stenlund

Det är en glädje att läsa dina underbara, underfundiga texter och se dina otroligt fina foton och fantastiska motiv.

Här kan nog de flesta "hämta sig själv"; lugnt och nyfiket läsa och betrakta, tillåta sig bli överraskade och möta igenkännande fläktar, glädjas,inspireras och sen med förnyad kraft gå vidare. Hit ska jag återvända :).....

2010-11-02 @ 08:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0