traditioner å urspårning

kallt kallt ute

skönt med värme

både inomhus

å inombords



som jag sa tidigare

julen kom

trots att jag inte

var klar

the same procedure...

äta kl 2

kalle 3

osv



nä jag har skippat ide´n

med att vara slav

under traditioner

har insett att livet

är i ständig förändring



så varför kämpa

med att ha julen

preciiis som vanligt

det blir aldrig mer

som vanligt



varken på julen

eller annars

men det kan bli

bra ändå

å det blir bra

om man inte försöker

återskapa det

som inte längre finns



då kommer besvikelsen

som ett brev...

eller säger man så nuförtiden?

jag tänkte

posten finns ju lixom

inte mer

* får fundera ett tag*



oj spårade visst ur

rejält

nåväl

god fortsättning till alla

eller

håll ut julen är snart slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0