andas....ullis...andas...

det blev precis

som jag visste

det blev julafton iår oxå

trots att jag inte

är klar med allt

som vanligt



min önskan till tomten

som för övrigt inte varit

till oss på många år

är inte att han ger mig ngt

snarare att han

tar ifrån mig ngt



eh???

ja det vore väldigt bra

om tomten tog av mig

åtminstone en stor del

av min tidsoptimism

å samtidigt gav mig en

rejäl portion

struktur å framförhållning



men det är väl en fåfäng

förhoppning att så skall ske

men men

det är då jag tänker på

min kollegas ord

¨hä gre se no¨

å det gör det ju

på nåt sätt å

på någe vis



vill önska alla mina blogg-läsare

å alla andra oxå förstås

en riktigt god jul




Kommentarer
Postat av: Gun

God Jul till dig o hela familjen din!

2010-12-24 @ 10:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0