igår gick det...

väääldigt bra

för mig

i svampskogen alltså...

helt otroligt

årets första taggsvampar

pyttesmå iofs

jag blev dessutom så exalterad

att jag glömde fota dom...

dessutom var det bara två styckna

men iaf!!!



ngr karljohan blev det allt

ngr hade dessvärre

blivit upphittad av andra



innan jag kom dit

men men

det är smällar man får ta

vädret var underbart

när jag funderade på att

dra mig hemåt



rätt nöjd med mina

karljohan och taggisar

och sandsopp

( dock bara ett ¨visningsex. för b.f.datum var passerat )

då fick jag se ngr kremlor

ok, tänkte jag

ngn kremla orkar jag avsmaka

de var inte skarpa

hamnade i korgen

såg ngr till

och ngr till osv...

jag blir manisk i svampskogen

insåg att min klocka (dvs min mobil var ej rätt i tiden )



hade en dead-line pga middagsgäster

hjälp...vad göra...

måste åka hem och lämna kremlorna...

nåväl, det gick bra att lämna dom

kremlorna alltså

karljohan hade jag INTE lämnat!



hann rensa svampen

filea apelsiner

hacka sallad

innan gästerna kom

den goda fisken

var dock inte jag kock till

middagsutsikten:





Kommentarer
Postat av: AC

Hej!

Nu har jag hittat till din blogg. Lagt upp den som länk på min sida.

Vad fint det är då du har text och sedan så vackra, verkligen vackra foton att använda till det.

Kram

2010-08-08 @ 14:11:22
URL: http://ambivalentabloggen.blogg.se/
Postat av: ulrika

tack! kram

2010-08-08 @ 14:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0