svampmums...

säger bara
en sak

svamp är
underbart

på alla
sätt och vis




Kommentarer
Postat av: Fossilen

Såååå gott !!!

När jag hade hundarna var det mycket tid i skogen. Och det slutade med att jag i stort sett plockat och ätit av nästan alla svampsorter (förutom musseroner som jag inte törs och Stolt Fjällskivling som jag aldrig hittat)



Åsså var det bra att jag hittade hit. Nu vet jag vart jag har dig oxå.



Kram

BeA

2009-07-23 @ 16:57:29
URL: http://www.digitaltsyre.blogspot.com
Postat av: Fossilen

Såååå gott !!!

När jag hade hundarna var det mycket tid i skogen. Och det slutade med att jag i stort sett plockat och ätit av nästan alla svampsorter (förutom musseroner som jag inte törs och Stolt Fjällskivling som jag aldrig hittat)



Åsså var det bra att jag hittade hit. Nu vet jag vart jag har dig oxå.



Kram

BeA

2009-07-23 @ 16:58:57
URL: http://www.digitaltsyre.blogspot.com
Postat av: helena

ser inte så fräscht ut

2009-07-24 @ 18:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0