teknikens under

finns dom
eller är det en myt???

min mobil t.ex
vägrar skicka sms
till en god vän

står att det skickas
men han
får dom aldrig

pga att vi pratar oxå
så vet vi ju
om det hela

och jag har lagt ner
mitt smsande
till honom
känns ju rätt
meningslöst...

men nu har
nya under skett

i helgen fick jag
ett sms av honom
jag ringde upp

- fick du mitt sms???
undrade han
- ja det är ju
därför jag ringer upp!!!

i hans mobil stod det
att meddelandet
inte kunde levereras...

nu är ju frågan
ska jag ringa telia
och berätta
om mitt sms-problem

antar att dom flinar
för sig själva
och tänker...

fattar hon inte
att han inte vill
ha hennes jävla sms...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0