mardrömmar

 
 
kan se olika ut
 
jag borde inte
 
berätta om min senaste
 
egentligen
 
 
men eftersom jag antagligen
 
inte är riktigt klok
 
så gör jag det ändå
 
 
jag drömde att jag
 
var i svappavara
 
1 par dagar
 
som truckförare
 
 
njöt av att köra
 
se vidderna och glädjas
 
över min nya kamera
 
som ryms i fickan
 
 
jo storleken har betydelse
 
både på truckar och kameror
 
 
fascinerades än en gång
 
över vidderna
 
ljuset däruppe
 
 
stannar trucken
 
uppe på 1 tipp
 
går ut för att fota
 
krafsar i min jackficka
 
 
krafsar djupare och djupare
 
i den grunda fickan
 
känner paniken komma
 
kameran ligger i arjeplog
 
 
vaknar kallsvettig
 
i min säng i just d ja
 
i arjeplog
 
 
är jag fotonörd
 
lr har jag
 
nåt annat
 
allvarligare fel?!?
 
 

Kommentarer
Postat av: gerra

Bra du vet var den är, finns dom som är virrigare än du

Svar: :) sen jag köpte den har det bara varit en gång jag glömt den... kameran bor i min jackficka :)
ulrika

2013-02-26 @ 07:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0