hundtricket

har ni väl sett
 
filmen alltså
 
 
raggningsknepet ni vet
 
fick nyss höra 1 nytt tips
 
 
katt-tricket
 
det är lite mer
 
radikalt
 
så att säga
 
 
enligt hörsägen
 
går d till såhär
 
 
om du är intresserad
 
av grannen
 
hjälp katten
 
in på grannens balkong
 
 
ring sen på och säg:
 
ursäkta att jag stör
 
men min katt råkade
 
hoppa in på din balkong
 
 
efter lämpligt tid förflutit
 
och om ditt intresse
 
för grannen består
 
gör om proceduren igen
 
 
OBS!
 
kolla att grannen INTE
 
ser när du hjälper
 
katten in på
 
 
hans/hennes
 
äh wtf hens
 
balkong
 
RIDÅ
 
 
p.s jag väntar på fortsättningen
 
av katt-tricket
 
återkommer ev.
 
 

Kommentarer
Postat av: AC

Hmm...Låter väldigt intressant allt detta ;)
Väntar på en fortsättning.
Kram

2013-04-28 @ 17:42:32
URL: http://ambivalentabloggen.blogg.se
Postat av: ulrika

idag har jag efterlyst fortsättningen på katt-tricket :)

2013-05-23 @ 08:58:50
URL: http://www.svamplust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0