gentlemän?!?

vi är väl alla olika
 
å  tur är väl det
 
 
fast ibland blir jag förundrad
 
över kvinnor som uppskattar
 
att mannen
 
 
som antagligen kört bilen oxå
 
( ni vet väl att män är bättre bilförare än kvinnor )
 
går runt bilen å öppnar dörren
 
för kvinnan
 
 
å d tycker hon är bra
 
säger antagligen tack oxå
 
hm
 
 
jag skulle antagligen säga
 
vaf_n tror du inte att
 
jag får upp bildörren själv???
 
 
fast hittills har ingen man gjort så
 
mot mig - inte för mig
 
vad jag kan minnas
 
tackålov :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kvonnor kör bättre än men

Svar: tror inte d beror på könet om jag ska vara riktigt ärlig ;)
ulrika

2012-10-12 @ 22:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0