alkohol-problem

 
jag har uppenbarligen
 
problem med alkohol
 
borde tagit tag i d
 
 
igår egentligen
 
köpte en baginbox i sommar
 
med vitt sommarvin
 
 
den är ff osprättad å nu
 
skriver vi november
 
blir vitt vin i december istf
 
saftglögg tydligen
 
 
 
rödvinsglaset som jag satte in
 
i skafferiet efter att
 
ha fotat det vid elden
 
 
hade möglat
 
efter 1 vecka
 
alltså var det vinet färdigfotat
 
måste verkligen ta tag
 
i d här med alkoholen
 
 
fast konjaken jag sökte
 
för att marinera mitt
 
gravade älgkött med
 
den hittade jag :)
 
 
fast då var d gravade köttet
 
redan uppätet
 
 
shit happens
 
 

Kommentarer
Postat av: GG

Jag har börjat förbereda julens engelska fruktkaka och jag hittade konjaksflaskan direkt!

2012-11-14 @ 21:26:22
Postat av: Stollen

Skrattar gott åt dig. Kram

2012-11-14 @ 21:38:53
Postat av: ulrika

jag hoppas att jag hittar konjaken när jag gravat mitt älgkött t julen ;)- för jag har INTE druckit upp den! kram tbx t stollen :)

2012-11-16 @ 15:17:12
URL: http://www.svamplust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0