skäms-kudde

behövs inte ofta

inte hos mig iaf

har inte vett att skämmas

lr oxå uppför jag mig så jag

inte behöver skämmas ;)



men ibland tar jag fram den

ffa när jag läser vissa bloggar

borde inte ens berätta d här

att jag läser bloggar

jag skäms över att läsa alltså




men vissa bloggare

tycker jag sprider så

sjuka ideal å ideer



ja jag vet

vi har åsiktsfrihet

här i landet

å d är bra



men tänk på alla osäkra

individer som tror

på allt dravel som skrivs



jag kanske borde

ta till mig ngt tips

typ vilka skor som är

snygga å moderna

lr vilken foundation som är bäst

(wtf är foundation)

blablabla



har hittills inte hittat

nokiastövlar

i mina skäms-kudde-bloggar

obs! jag läser inte många såna



å om ni undrar varför jag läser dom

så måste jag medge

att d undrar jag oxå



men jag tror jag vet

jag hoppas att d en dag

ska stå i bloggen:



haha - tänk vad ni gått på

allt trams jag skrivit

för att provocera er!



men ju längre tiden går

så inser jag

att d inte kommer att hända


Kommentarer
Postat av: GP

Kan erkänna att jag också har läst en del bloggar med samma innehåll som de du har hittat... Ja, vad ska man säga? Att människor inte är så smarta som man vill tro - en själv inkluderad!

2012-03-02 @ 18:01:44
URL: http://nyatider.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0