mitt i-landsproblem

funderar på mitt i-landsproblem idag 

om inte min kamera kan återupplivas

vad gör jag då???



skaffar en iphone å gör mina barn galna

eftersom jag inte kommer att förstå mig på den



lr ska jag återgå till läget som var för ca 1 månad sen

använda min systemkamera ibland

å förtränga känslan av att ha en kamera i fickan



jaja - som sagt ett i-landsproblem

risken med en iphone

( om jag förstår mig på den vill säga )

är att jag skaffar twitter å d borde jag verkligen inte göra



min mun å mina fingrar är ibland snabbare än min hjärna



återgår till degandet å håller tummarna

för att min kamera kan återupplivas

d gör livet lättare för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0