lycka

kan inte köpas

men igår köpte

jag nåt

som jag blir lycklig

av att bara tänka på



fotonörd som jag är

skaffade jag

systemkamera ifjol

gillar den iofs

men väl så avancerad

för min del



å litte klumpig

ryms ju inte precis

i min ficka



men av en slump igår

så råkade jag gå in

på ett ställe



väl där så råkade jag

köpa en

ny-gammal kamera



en liten en

storleken HAR betydelse

å märket oxå

en canon

som jag e van vid



å bara jag tänker på den

så blir jag lycklig

kan lycka köpas för pengar? ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

joho då, ibland! det är ju inte pengarna som gör resultatet av dina utflykter med kameran i och för sig, kanske är det en lycka i sig, att få göra saker för sig själv. Och i det här fallet köpa sig något man verkligen vill ha, för pengar man tjänat för det jobb man gjort :)

2012-02-02 @ 12:54:40
URL: http://sofiaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0