so this is christmas...

 
vad är julen
 
egentligen
 
 
jul jul strålande jul
 
kan sakna min barndoms jular
 
riktigt mycket
 
 
förväntan
 
spänning
 
mysigt
 
julaftonsmorgon på tv
 
väntan på jultomten
 
paketen
 
 
den julklapp jag minns
 
att jag blev allra allra gladast av
 
d var nog julen 1975
 
 
oavsett när mamma lr pappa
 
frågade vad jag önskade mig
 
så var svaret dsamma
 
 
1 hockeyspel
 
1 hockeyspel
 
1 hockeyspel
 
 
d är d absolut enda
 
jag önskar av er
 
gissa glädjen när jag såg paketet
 
i format av 1 hockeyspel
 
 
å jo
 
jag har kvar d än
 
men ingen vill spela med mig ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Madelene AW

Du skulle utmana Uffe! Han är i samma sits. Kanske nåt för nyårsafton? Kram

Svar: :) ska testa d! *börjar trimma igång fingrarna*
ulrika

2012-12-21 @ 08:54:26
Postat av: ulrika

:) låter fint - ska trimma igång fingrarna innan :) - kram

2012-12-21 @ 21:24:56
URL: http://www.svamplust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0