nyfiken

i en strut
 
öppnar man luckan
 
så tittar han ut
 
 
ibland sådär utimellan
 
blir jag lite nyf
 
på vem som läser min blogg
 
 
inte namn personnr å adress
 
utan mera VEM
 
 
ungefärlig ålder ( både verklig och inbillad/upplevd ålder )
 
intressen
 
boställe ( typ bush stad osv )
 
 
ja faktiskt så tror jag
 
att ni som läser
 
min blogg
 
fattar va jag menar
 
 
även om jag är luddig
 
( av allt mitt navelluddspillande )
 
 
sitter iaf vid min postlåda
 
å väntar ivrigt på svar
 
 
svar till
 
¨nyfiken svamplust-bloggare¨

Kommentarer
Postat av: Ulla

jag läser...

Svar: :)
ulrika

2012-08-21 @ 18:32:43
Postat av: Ina o.Sven-Olof

.... och vi.
Hälsningar

Svar: :) fick veta idag att vi träffats i sommar :) - världen är liten!
ulrika

2012-08-21 @ 21:20:21
URL: http://inasparadis.blogspot.se
Postat av: GG

Och jag måste ju läsa för att kolla stavning mm ;)

Svar: haha, nöjd med den? ;)
ulrika

2012-08-21 @ 21:39:45
Postat av: siv-Britt Mangi

Ordlusta läser mellan varven....

Svar: d vet jag ju ;)
ulrika

2012-08-23 @ 07:14:13
URL: http://ordlusta.com
Postat av: Gunsan

Jag läser, men inte inne så ofta. Får läsa ikapp ist :-)

Svar: :)
ulrika

2012-08-26 @ 10:15:31
Postat av: karina

Läser och blir glad av din blogg.

Svar: tack, trevligt att höra/läsa ;)
ulrika

2012-08-27 @ 08:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0