spottar kvinnor - inte???

jag spottade

som jag brukar

om jag har nåt i

munnen som ska ut



då säger mannen

vid min sida förvånat:

du spottar som en hel karl!

va sa jag?

vad menar du nu?

ja jag har aldrig sett

en kvinna spotta så där!



hm kliar mig i huvudet

ursäkta men hur

får en människa

ut nåt ur munnen

som ska ut

typ apelsinkärnor

han hade inget svar på d



begrundade d hela

tänkte att han

kan inte sett mkt i livet



frågade senare min kollega

om hon spottar

näää säger hon förvånat

å tittar undrande på mig

tackålov så sa en yngre

kollega att självklart

spottade hon

om hon behövde

tack för d!



hm e jag normal lr inte

förresten

ni behöver inte svara

d var mer en stilla undran

för mig själv



fast egentligen

undrar jag mest

hur får de icke-spottande

människorna ut

t.ex kärnor ur munnen

gapar dom

å lutar sig framåt

å hoppas att kärnorna

trillar ut

lr hur gör dom/ni???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0