¨tänk¨å detaljer

backar i tiden

än en gång

till hösten 2007

tiden när göran

var sjuk

mkt sjuk å utan ork



jag tog beslut

å diskussioner

på sjukhuset

eftersom vi hade

pratat igenom

hur han ville ha d



inga detaljer

utan hur han tänkte

å önskade

alltså tog jag besluten

utifrån hans/vårt ¨tänk¨



ibland fick jag frågan:

är det ditt lr hans val/beslut?

hörde undertonen

jag var en jävligt

¨besvärlig anhörig¨



just nu e d mitt

men jag berättar

allt för honom

å om han inte håller med

så ändrar jag

självklart beslutet



eftersom han var

så pass sjuk

så orkade han inte

ta alla diskussioner sj



jag är ganska säker på

att han var rätt nöjd

över att vara gift

med en bitch som mig



som stod på hans sida

mot ibland vissa

stolliga läkare



visst dom ville nog väl

men dom tänkte så galet

ibland

dom var inte elaka

absolut inte

utan bara otänkta



vad jag tänkte

komma fram till

egentligen

var väl

hmmm...

nu tog orden slut



vill iaf i slutänden

bara framhålla

att sjukvården på

nus i umeå

å sjukvården

i arjeplog

fungerade

fantastiskt bra


Kommentarer
Postat av: Lilla hjärtat

Kram.

2011-10-05 @ 09:22:31
Postat av: Anonym

Kram

2011-10-05 @ 10:30:35
URL: http://ordlusta.wordpress.com
Postat av: Lise-Lotte

Så fint du skriver, blir blank i ögonen... Varm kram!

2011-10-05 @ 10:51:10
Postat av: Ewa Rosenqvist

Gråter.....

Kram Ulrika!

2011-10-05 @ 11:21:54
Postat av: Anonym

Det är så förbannat tungt emellanåt bara! Jag tycker så jävla synd om mig själv och jag är så trött på det! Ja, och så säger folk du borde göra nåt som du tycker är roligt, nåt vuxet eller vad de nu menar i all välvilja. Jag tycker inte att nåt är roligt på riktigt. Vad är roligt?

Den andra oktober var det ett år sedan vi spred Mats aska i Mälarens vatten som han ville och den elfte skulle han ha blivit 48 om han levt. Så årsdagarna av jävlighet är passerade+´Det blir lite konstiga symboler eftersom en g0sesjuk katt llas sig på tangentbordet! Det är mysigt med djur dom känner på sig när man inte år påtopphumör trorjag.

2011-10-08 @ 20:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0