knyck-lånta historier ( finkänsliga kan hoppa över d här )

De bägge bröderna tittar i nyckelhålet till mammas och pappas sovrum:

Lillebror till storebror: Det var som fan!

Mig skickar dom till psykologen för att jag suger på tummen!



Den lilla flicka till sin mamma:

Mamma, äter du lampor?

Mamma: Varför frågar du det?

Den lilla flickan: Jo, jag hörde i går kväll att du sa till pappa, släck lampan,

så ska jag ta den i munnen.



När en kvinna är gravid känner alla henne på magen och säger:

...åå vad du är duktig!!!

Men inte fan drar någon i mannens snopp och säger:

Bra jobbat!



En dag frågade lille Pelle sin pappa vad som skulle hända

om han åt för mycket choklad.

Pappan svarade:- Du blir lite stor om magen!

Samma dag var Pelle ute i stan med sin mamma och såg en gravid kvinna

och sa belåtet till henne:

Jag vet vad du har gjort och det e gött det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0