ngr fredags-fräckisar

En gubbe kom till maskeraden iklädd endast en flaska på penisen.

- Vad föreställer du? frågar en dam.

- Ett brandlarm: krossa glaset, dra i spaken, så kommer jag




Den kvinnliga läkarstudenten skulle redovisa var kroppens organ

fanns för professorn och inför klassen.

För ändamålet hade man ställt fram ett skelett.

...och här nere sitter penis, avslutade hon.

Hm, jag det kan nog stämma svarade professorn,

men det gäller nog bara vid högtidliga tillfällen.

Detta skelett kommer nämligen från en kvinna!



Mannen gick in på ett konditori å sa:

- Jag skulle vilja ha fyra kanelbullar.

Då sa expediten:

- Du får sex för 40 kr.

Mannen svarar:

- Men då skiter jag i bullarna!!



Den ena damen använder mannens snopp som väderprognos.

- Ligger den åt vänster på morgonen blir det bra väder,

men ligger den åt höger blir det skitväder.

- Okey, men om den står rakt upp? Vad gäller då, undrar den andra damen.

- Ärligt talat, vem fan bryr sig om vädret då?



ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Lilla hjärtat

Du kan du:)))

2011-05-27 @ 17:16:21
Postat av: Kicki Ljung

Haha!!

2011-05-27 @ 17:57:16
Postat av: Ewa Rosenqvist

Älskade väderpinnar!!!

2011-05-28 @ 10:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0