internationell ren-helg

i min fantasi

är min engelska bra

i verkligheten

stapplande å trevande



men trevligt

var det iaf

å en sak är säker

om engelska e svårt

så inte fasen

e holländska

nå lättare



ren-helgen inleddes

svenskt på fredagkväll

med hämt-pizza å badtunna

hämtpizzan hämtade

vi från egen ugn



å de stod på pizza-kitet

att den skulle räcka

till 6 - 8 pers

isåfall fick då dom

6 - 8 människorna inte vara

hungriga åtminstone



på lördag blev ren-helgen

internationell

svenska

holländska

engelska

speakades d då

badtunna - yesss



bastu-flotte - yesss

utanför bastun för min del

luleälven - yesss

för vissa

inte jag



jag fotar luleälven

istf att bada i den

men ngn gång

ska ja me bada där



engelsman grillar

svenskt älgkött

holländare loves

murkelstuvning



i had a really nice weekend

even if i don´t find my man

in the forest this weekend

my favourite-man

this time of the year

karl-johan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0