jag har tänkt

å tänkt

att sommaren 

för 4 år sen

så var jag oxå

i paradiset



men då väntade jag

å jag väntade

på ett tillfrisknande

som aldrig kom



när hösten kom

kastades jag in i

dödens väntrum

istället



å än en gång

tack till d som

besökte oss där

d var modigt gjort



jag lever ff

för d bestämde jag

att jag skulle göra

för allas skull



vi har bara ett liv

å d går inte i repris

å jag har d

rätt så bra numer

för d mesta iaf



livet går ju alltid

litte upp

åsså litte ner

that´s life

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Bra att du bestämde dej för att leva, så jag fick förmånen göra din bekantskap :-)

Livet är inte lätt alla gånger, men man får göra så gott man kan. För vad är alternativet ? Inget aktuellt för nån av oss...vi har för mycket livsglädje.♥ Varm kram

2011-07-27 @ 11:46:41
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Kan bara hålla med Gunsan! Tack för att du finns Ulrika! Kram <3

2011-07-27 @ 12:07:15
Postat av: Zandra

Det minns jag som det var igår...

2011-07-28 @ 09:33:02
URL: http://drzandra.blogspot.com
Postat av: Zandra

Och jag minns att jag beundrade dig för hur otroligt stark du var...

2011-07-28 @ 09:37:14
URL: http://drzandra.blogspot.com
Postat av: Madde

Klokt som vanligt, och så rakt på utan krusiduller. Sånt beskriver bäst. Så innerligt glad är jag att livet går vidare, och att man får nya härliga somrar att lägga till i minnets kammare. Hr hört att du varit på radio också. Starkt! // Madde

2011-07-29 @ 09:31:05
Postat av: Ewa Rosenqvist

Du skriver så fint Ulrika! Jag är glad att få vara din vän, kram!

2011-07-29 @ 14:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0